Thiesan

Igår satt jag och läste igenom min blogg och det var så roligt att läsa inläggen om Nessan, inläggen om Painter. Saknar Nessan jättemycket och saknar när jag fick rida Painter, nu går han aldrig med på våra lektioner, vilket suger... Men det jag skulle komma till är i alla fall att det var kul att gå tillbaka och läsa och jag är verkligen glad att jag bloggade då när jag hade Nessan och därför vill jag blogga lite smått igen. Inget seriöst, utan bara lite minnen som jag kan gå tillbaka till. 
 
Idag red jag Thiesan och det måste ha varit ett av de sämsta ridpassen på länge. Possitiv uppstart här, men hon har varit extremt fin på senaste tiden. Men idag prövade jag ett nytt bett, ett tvådelat baucherbett, som hon inte verkade gilla alls, hon blev väldigt tung i handen, bet sig fast i bettet, sen var hon också ganska stark. Det blåste också en del så det kan också ha varit en bidragande faktor till att det gick mindre bra, för Bellinda var också på lite konstigt humör. 
 
Jag småhoppade lite idag, lite gymnastikhoppning, en studs, sen ett galoppsprång till en oxer. Först gick det inte alls bra, hon bara vägrade, så jag fick komma i trav ett par gånger först, men sen gick det bättre och vi kunde hoppa igenom serien i galopp. :) 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se