Vill köpa Painter

Jag blir så ledsen varje gång jag tänker på att Painter förmodligen aldrig kommer att bli min. Painter är verkligen som en drömhäst, han är extremt mysig och rolig att hålla på med och verkligen min typ av häst att rida. Han är liksom väldigt välriden och varken för pigg eller seg. 
 
Jag blir så avundsjuk varje gång jag ser honom med någon annan ryttare, alltså jag vill typ börja gråta ibland, typ när han verkar gilla någon annan eller går fint med någon och det kan låta hur töntigt som helst, men så är det. Jag vill liksom att han bara ska vara min, men han är ju inte det, kommer aldrig bli heller. 
 
Och jag får verkligen ångest när jag tänker på att han börjar bli gammal (17) och att han aldrig kommer bli min. Jag fasar verkligen för den dagen jag går in på facebook och det står att Painter ska tas bort eller nåt. Får ångest bara av tanken. 
Jag älskar min Paintergrabbus och vill inget hellre än att bara köpa honom nu nu nu. 
Finns det någon finare?
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se