Lady

Jag är så glad! I torsdags så stod inte Painter (eller ryttaren som brukar ha honom) med på hopplektionen som är samtidigt som vi har lektion. Så han kommer förmodligen inte vara med på hoppningen och förhoppningsvis kan han börja gå med på vår lektion igen! :D HOPPAS JAG FÅR HONOM PÅ TORSDAG! 
 
Igår så red jag i alla fall Lady och vi småskuttade lite. Lady brukar vara ganska seg, men igår var det lite mer fart på henne, speciellt när vi började hoppa, då drog hon på lite, så det var kul. Vi hade två hinder med 5 (?) språng i mellan och det kändes väldigt bra, jag hade is i magen och väntade in hindret. Jag brukar annars vilja hoppa av lite före ibland. 
Men Lady var riktigt rolig att hoppa i alla fall, inte riktigt min favorit annars, men hon är ganska mysig ändå. 
Bild från sommarbetet. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se