Uppdatering

Så skönt med fredag. Jag är så trött på skolan just nu, ligger efter och har svårt att komma igång med arbetet=stressad. 
 
I onsdags red jag ett bra dressyrpass på Nessan. Red en del slutor, skänkelvikningar, volter och sånt. Hon var väldigt mjuk och fin i vänster sidan, lite stel i högervarvet till en början, men efter ett tag fick jag igenom den sidan och hon blev fin. Bästa Ness! 
 
Igår var det ridning på Åkerby och jag fick Minta!! Blev jätteglad, hon har varit skadad nu en längre tid, så det är jättekul att hon får börja gå lektioner igen. Hon var väldigt pigg och bockade lite. Vi hade bommar och vi red på volterna med en liten bom-pyramid.
Det gick ganska bra, men en gång satt jag och tänkte på lite annat och då dog Mintan chansen att hoppa förbi bommarna i ett bocksprång, jag hamnade framför sadeln, hon tog ner huvudet och så var det kört. Haha!! Men det gick bra och jag hoppade upp på en gång igen och efter det gick det bra igen. Första gången jag ramla av på lektion haha. 
Vad är det med mig och avramlingar nu? Innan förra veckan när jag ramla av Nessan var det något år sen jag senast ramla av och nu ramlar jag av två veckor på raken haha. Bus-Mintan ♥
 Minta på sommarbete 2016.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se