Painter, Happy, Nessan

Torsdag 2 mars: Red dressyr på Painter. Vi red en del framdelsvändningar, övergångar och så jobbade vi lite på volterna. Painter blev väldigt mjuk och fin efterhand. Det gick bra och jag var nöjd med honom. 
Nästa gång är det hästbyte, så vi får se vem jag får, jag önskade Pärla, Painter (igen), Ask och Legolas. Hoppas mest på Pärla, då hon ska säljas till påsk och jag vill rida henne en sista gång. :) 
I söndags 5/3 red jag och mamma ut på Happy och Dreamy. Vi red lite i skogen och sen på vägarna. Happy var pigg och glad som vanligt. Tänk att han är 20 år! Han känns som en 5 åring med hans energi. Han blir typ piggare ju äldre han blir. ;) Förut var han liksom superseg, nu är han hur pigg som helst! Så det är kul! :D 
 
Idag red jag ut på Nessan. Red en tur i skogen, i snön. Var mysigt, hon var väldigt pigg som vanligt och glad. Blev lite galopp i snön och det tyckte hon var kul! 
Vet ni vad jag är sugen på? Att tävla distans med Nessan, det hade varit så roligt! Tror det hade passat Nessan så bra då hon är snabb och gillar att springa. Lite drömmar sådär. ;) 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se