1 mars!

Hur kan det redan vara mars? Jag fattar inte, tiden går så jäkla fort. Men det är skönt, jag gillar mars och jag hoppas att våren kan komma på allvar nu. Jag riktigt längtar tills de första blommorna kommer fram och efter lite värme och sol! 

 
Idag red jag i alla fall lite dressyr på Nessis, red mycket volter och lite galoppfattningar, bland annat galoppfattningar ur öppnor. Det gick bra, hon var väldigt mjuk och fin, något springig i början, men sen blev hon lugnare. 
 
Avslutade med att trava henne lång och låg. Hon var så duktig så! 
 
 
Måste bara berätta en väldigt irriterande sak som hände idag. Jag hade prov i cellbiologi och jag hade fått ett instuderingspapper med kanske en 15 frågor som jag satt och pluggade på i flera timmar, så när jag skulle göra provet tänkte jag att det skulle gå plättlätt eftersom jag hade det i huvudet. Men sen när jag får provet så är det bara en fråga med från instuderingspappret. Resten hade jag inte pluggat på, som tur var hade jag ju jobbat med det lite innan provet, så jag hade det ändå lite i bakhuvudet, men var väldigt irriterande att jag suttit i flera timmar och pluggat på något som inte ens var med på provet. Instuderingsfrågorna ska ju liksom vara frågor som kommer med på provet.. Jaja, dagens lärdom, lita inte på instuderingspappret. 
 
 

Ness❤️












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se