Finaste hästisarna ♥

I måndags red jag Fisen, red ett dressyrpass, med mycket övergångar. Första gången jag travade med henne efter skadan och hon kändes riktigt riktigt fin. Hon var väldigt lydig i övergångarna, mycket lydigare än vad hon var förut faktiskt. Sen red jag lite skänkelvikningar och öppnor. Bästa Thiesan ♥
 
I onsdags red jag Nessan, det regnade så hon var väldigt blöt och kall när jag tog in henne, så hon fick stå med täcke ett tag och torka. Och sen tog jag en timmes skrittur barbacka. Var mysigt. 
 
Igår var det hästbyte och jag fick finaste Painter igen! :D Vi red mycket skänkelvikningar som han gjorde väldigt bra, och efter skänkelvikningen skulle vi fatta galopp och då innanför spåret. Han gjorde fattningarna väldigt bra, men ville gärna dra sig mot väggen. Men det blev bättre efter ett tag. 
Han var väldigt fin och avslappnad igår, förutom i slutet då han blev lite springig, men jag är nöjd med honom. Jag trivs så bra med honom, bästa Painterkillen! 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se