Grönt kort kurs och Nesspess ♥

Jag har inte berättat, men jag ska äntligen ta grönt kort, det skulle vara en kurs på ridskolan, så jag gick på det. Det var väldigt länge man var där, i lördags 3 timmar, söndag 5 timmar och måndag 3 timmar, sen nästa lördag är det 3 timmar och på söndag är det slutprov. Men kul är det ändå, fast man blir väldigt trött i huvudet. Så det är jättekul i alla fall! :)
 
Idag red jag Nessan som vanligt på onsdagar och jag red ut barbacka i grimma. Red i skogen och det var mysigt, Nessan var pigg och glad. Hade med go pron så det kommer en film när jag redigerat. Efter ridpasset blev det mycket mys. Har verkligen fastnat för henne, hon är så härlig.. 
 
Efter att jag ridit Nessan så gick jag lite med Thiesan. Hon röntgades igår och det ser bättre ut, men hon ska gå promenader ett tag till, så mycket som möjligt ska hon gå, så benet stärks. :)
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se