Lördag, söndag, måndag

I lördags red jag ett hoppass på Nessan och det gick såå bra! Började med travbommar och sedan började jag hoppa lite. Började lågt på 40 cm, hoppade det några gånger och det kändes bra. 
Höjde sedan 10 cm och hoppade det någon gång och sen höjde vi igen, höjde 10 cm när jag hoppat några språng på respektive höjd och vi slutade på 90 cm. Hon var så duktig! 
 
Jag började med ganska dåligt självförtroende, eftersom jag ramlade av senaste gången jag hoppade på banan, så jag tyckte nästan 40 cm var för högt först. ;) Men sen kändes det så bra att jag vågade höja. Hon var så rolig att hoppa lite högre på, när man kom upp till 80 cm började hon hoppa lite mer med ryggen. 
40 cm
Hur söt eller?
50 cm
60 cm
60 cm
 60 cm
 70 cm
70 cm
 70 cm
 80 cm
 80 cm
 90 cm
 90 cm
 80 cm
 80 cm
 80 cm
 
I söndags red jag och mamma ut på Ness och Bellinda. Nessan var pigg och mysig, men vädret var däremot inget att hänga i granen, det var så rått och dessutom började det snöa lite. 
 
Jag trivs så bra med Manessa, vi klickar väldigt bra både personlighetsmässigt och ridmässigt. Bästa brunisen ♥
 
Igår red jag och mamma ut på Happy och Dreamy. Happy var så otroligt jobbig, ställde sig och åt hela tiden och ville inte gå ifrån gräset. Han är så jävla stark och han vet om det. Och han uttnyttjar det. Hade bara sidepullet, då han har varit så duktig och lydig på senaste tiden, men nu var han väl så jobbig eftersom gräset håller på att titta fram.
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se