Torsdags ridpass

I torsdags så fick jag rida Karuso och det var bommar. Jag hade aldrig ridit honom förut och jag var helt inställd på att han skulle gå med huvudet i vädret och att det skulle gå dåligt. Men det gick jättebra! Först var han lite seg, men när han kom igång så var han jättefin och rolig! 
 
Väl till bommarna så hade vi tre bommar på medellinjen mitt i ridhuset och red som en åtta. Och sen la vi upp till ett kryss och gjorde samma sak. Det kändes jättebra! 

På senaste tiden har jag fått rätt dåligt självförtroende i ridningen och speciellt med bommar och hoppning, så det kändes jätteskönt att det gick bra, jag behövde nog det. 
Jag gillar i alla fall Karuso jättemycket, vilket kanske inte är så bra egentligen då han är rätt gammal (20 år) och hans hyrryttare rider i våran grupp och alltid rider honom. Nu är hon dock på semester och därför fick jag honom och jag hoppas att jag får honom nästa gång också. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se