Nya benlindor

Igår var jag på granngården och skulle kolla efter en ny vattenflaska till Freddy aka Råttan (min gerbil). Och då hittade jag ett par beigea benlindor från BR som det var halva priset på. 
 
Hade tänkt ha dem på torsdag på Painter och sen ha mitt bruna lamicell schabrak, tror det blir snyggt eftersom lindorna har bruna knäppen. Förra gången gick han varken lektion innan eller efter jag red, så jag hoppas att han inte gör det på torsdag heller. 
 


Anonym    •  

Vet att jag önskat förrut men önskar igen hihi: Hästhistoria, men om det blir långt och mycket att skriva om varje häst kan ju ta "mina favorithästar genom åren" och lägga upp favoritbilder o skriva lite om alla hästar och er historia (mina favoritinlägg, skulle uppskattas mycket) , sen bildminnen, olika listor, dina åsikter om sporrar och spön, dina favorit djur, vilka hästar som har gjort mest för din utveckling osv osv. sånt är jätteskoj att läsa, du kke inte orkar men förslag iaf :D:D

Svar: Tack för förslagen! :D
freiavahlsten.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se