Mina djur!

Tiger: 
Tiger är en gul katt som älskar mat, hon är tjej, även fast Tiger är mer ett killnamn, enligt mig. Men vi hade världens sämsta namninspiration och kom inte på nåt bättre namn och eftersom hon är randig i pälsen så fick hon heta Tiger. 
Hon är världens mysigaste katt och älskar att mysa. Hennes favorit-sovplats är i en sackosäck eller på mina schabrak, hon ÄLSKAR mina schabrak. 
Hennes smeknamn är Tigerpard, Tigö, Tigerkatten, misse, kissen.
 
Freddy: 
Freddy är en gerbilkille som jag i september har haft i 2 år, i november fyller han 3. 
Han är riktigt riktigt snäll, bits inte, utan det enda han har gjort är att ha gnagt lite löst, så det knappt känns. Han kan vara lite rädd av sig när man ska ta upp honom, men när man tagit upp honom är han väldigt tam. 
Hans favoritsaker att göra är att springa omkring på golvet och leka racerbil, gnaga kartong och rulla sig i sitt sandbad. 
Egentligen ska ju gerbiler vara 2, men djuraffären sa att han bara bråkade med alla och trivdes bäst själv, vilket han också verkar göra. 
Hans smeknamn är Råttan, Råttis, Råttish, Ratish och Råttelipåtteli. Han kallas mest Råttan. 
 
Kommer ett inlägg på alla mina djur som jag har haft också. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se