Lite nya saker

Jag har köpt lite saker begagnat från hästnet på senaste tiden som jag tänkte visa. Supersnygga saker för ett ganska billigt pris. 
 
Ett silvrigt schabrak från hv polo, köpte det för 360 kr tror jag. Har det på Thiesan just nu, hon passade faktiskt riktigt bra i det. 
 
Ett marinblått schabrak från kyro riding gear, älskar logan, sååå snygg. Köpte för 150 kr. 
 
Ett design by LO set, ultra snyggt! Köpte för 320 kr. 
 
Ett sverigeschabrak från star rider, köpte det när det var ett erbjudande på 200 kr rabatt, köpte det för 149 kr och orginalpriset är 349 kr, så ett riktigt kap. Köptes alltså inte på hästnet. 
 
Ett ur snyggt schabrak från hv polo, har velat ha det här schabraket jättelänge och äntligen är det mitt. Köpte det för 200 kr. 
 
Ett schabrak från mountain horse, helt nytt och kostade bara 100 kr. 
 
Sen köpte jag även de här benskydden till Dreamy från hööks, så de här är inte från hästnet, kostade 249 kr. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se