Dreamy och Happy

Igår red jag och mamma ut på Dreamy och Happy, jag red Dreamy. Hon var jättepigg igår, när vi skulle trava så satte hon iväg i full galopp på en gång och bockade lite. Vi red en runda som man måste gå över en liten träbro, båda hästarna var jätteduktiga, Dreamy var lite osäker, men när Happy gick över så följde hon efter. Sist vi red den rundan så var Happy jätteduktig också, han gick bara över, medans man behövde hoppa av Dreamy och leda över henne. 
 
 
 
 
Idag red vi igen och då red jag Happy. Jag red med barbacka-gjorden. 
Happy var väldigt pigg och rolig idag, vi galopperade på en ganska lång sträcka och det tyckte hästarna var väldigt kul, speciellt Dreamy, Happy blev lite trött. 
Jag fick väldigt ont i ryggen, det får jag när jag står upp i lättsits ett tag, skulle behöva börja träna igen, så jag kan träna upp rygg och magmusklerna. Jag får nästan alltid ont i ryggen när jag rider, men främst när jag står i lättsits. 
Men annars var det en kul tur. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se