Tomt här

Hej på er! 
Alltså, jag har nog världens bästa uppdaterade blogg! Or nah. 
 
I alla fall så har det inte hänt så mycket sen sist. Har ridit Thiesan 3 gånger, sen har jag inte gjort så mycket mer. 
 
I söndags så hoppade jag lite smått med henne och det gick sådär. Hon sprang förbi några gånger i början, det var nog bara en gång jag kunde hoppa dem två hinderna helt felfritt. Och då fick jag inte så bra känsla, men vi kom i alla fall över hinderna. :)
I tisdags red jag i halsring för första gången på länge och det var nog det bästa ridpasset på Thiesan hitills. Jag började med att ha på grimman också eftersom det var ett tag sen jag red i halsring, men jag behövde aldrig ta tag i den, så då tog jag av den efter ett tag och hade bara halsring. Jag kunde skritta,trava och galoppera utan problem och sen testade jag också hoppa ett litet hinder som stod framme. Och det gick jättebra det med. Jag kunde till och med göra framdelsvändning i bara halsring. Jag skrittade av ute sen, i BARA HALSRING! Jag var så sjukt glad efter det här ridpasset och det var så sjukt kul! Jag älskar verkligen att rida i halsring, för när det går bra känns det så coolt att kunna kontrollera henne nästan bättre med ett grimskaft runt halsen än med bett. 
I onsdags red jag också i halsring för att det hade gått så bra dagen innan. Men i onsdags gick det verkligen inte bra, hon lyssnade inte överhuvudtaget och bara sprang runt. Ja, mer behöver jag inte säga än att det gick riktigt dåligt. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se