Ridningen i måndags

I måndags red jag Thiesan, barbacka. Red bort mot stockängen och hoppade litegrann. Jag fokuserade väldigt mycket på att jag skulle kunna kontrollera henne och att hon helt enkelt skulle lyssna. Och det gick faktiskt riktigt bra. Trots att hon var jättepigg så var hon jättekontrollerbar. Jag kunde travhoppa utan problem och även trava efter hindret och om hon började galopperade kunde jag sakta av väldigt fort. Så jag är väldigt nöjd. 
 
Sen så hoppade jag av och sprang och hoppade lite med henne och det tyckte hon var jättekul, jag longerade även lite och hon var väldigt avslappnad och sänkte huvudet. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se