Nesspess

Idag red jag Nessan, red lite lugnt markarbete med upphöjda travbommar. Det kändes sådär idag faktiskt, kändes inte som att jag riktigt kom åt henne. Över bommarna gick det bra, hon lyfta fint på fötterna, men annars kändes det sådär som sagt. 
 
Just nu är det bara jag som rider henne, så det blir att hon bara går ungefär 1 gång i veckan, så därför kommer jag behöva ta det lite lugnare nu. Får se om jag kanske kan rida fler dagar, är lite sugen på det. :)
Nessan tyckte att det var väldigt kul att se sig själv i framkamran haha! 
 
Myyyshäst♥


Emmy    •  

Hej Freia!
Nej, jag bloggar på Nouw så ser inte svaren om jag inte går in specifikt på det inlägget på din blogg igen.
Det var många år sedan, kommer inte exakt ihåg. Men jag hade honom bara på foder och tänkte köpa honom men han var väldigt stark och tuff på den tiden och drog lite för ofta vid ridning och även när man ledde honom så jag tyckte inte det blev kul till slut. Det var mest ett himla jobb med att få honom dit man ville om du förstår. ☺️
Jag kan ha någon bild, ska kolla på det!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se