30 dagars dag 17-Något jag vill ha

Ett till objektiv till kameran. Köpte nyss ett nikkor 85mm f.1.8 och det är jag jättenöjd med, men jag vill gärna ha ett zoom-objektiv också, så jag har tittat på ett tamron 70-200mm f.2.8. Det billigaste jag hittar kostar 5690 kr, vilket jag inte har råd med, då jag nyss köpte ett för 4000 kr drygt. Försöker hitta nåt jobb som jag kan ha lite på sidan om skolan, då jag vill tjäna lite egna pengar, och då ska jag spara till ett sånt objektiv i alla fall. 
Bildresultat för tamron 70-200mm f/2.8
 
En annan sak jag vill ha i kameraväg är en kamera med 24-2000 mm, alltså en riktigt riktigt riktigt bra zoom. Min mosters man har en sån och ja, vore kul och coolt med en sån kamera. 
nikonp900
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se