Trött är bara förnamnet

Den senaste veckan har jag varit så inåt helvetes jävla (förlåt för språket) trött. Varje dag efter skolan har jag behövt gå och lägga mig och vila, men det är som att jag inte får nån energi av att sova. Kroppen är utvilad, men inte huvudet. Grejen är att jag sover liksom så mycket som jag behöver, men ändå är jag trött. De senaste dagarna har jag haft lite svårt att sova, trots insomningstabletter, men när jag väl sovit har jag sovit hela natten, men de 2 senaste nätterna har jag vaknat upp och så.. 
 
Och igår var jag hemma från skolan för jag hade väldigt ont i huvudet och även idag är jag hemma, för jag har lite feber och så känner jag mig så himla tung i huvudet. Igår gick jag till och med och la mig kl 19 för att jag var så trött. Alltså klockan 7?! Vaknade runt 3-4 och var fortfarande trött, alltså jag orkar inte.. 
 
Jag vet inte vad det kan vara som gör mig så himla trött. Jag undrar om det har att göra med att det är mörkt och kallt nu, det brukar man ju bli trött av, men tror att det är nåt mer, även om det kanske är en bidragande faktor. 
Det kan vara att jag är mindre i stallet också. Nu är jag ungefär 4 dagar i veckan, tisdagar följer jag med min moster när hon rider, torsdagar rider jag, på fredagar följer jag med när min kusin rider och så brukar jag och mamma rida Dreamy och Happy 1 gång i veckan. 
Brukar vara 5 gånger i veckan, men nu är jag ju inte hos Thiesan varje vecka, eftersom hon står på Ultuna just nu, och jag får liksom energi av att vara i stallet och speciellt hos Thiesan, så ja, kanske är en av anledningarna. 
 
Men det är så otroligt jobbigt att vara så här trött, känner mig liksom helt tung i huvudet och ja, nu har jag ju lite feber också. 
Jag hoppas i alla fall att jag känner mig tillräckligt bra så att jag kan rida ikväll, för Minta var så rolig förra gången. :) 
Den här saknar man ju inte lite.. Får följa med och hälsa på henne snart. 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se