Mintan

I torsdags red jag Minta igen, vi hade bommar. 
 
Hon var väldigt seg dem första 10 minuterna, men kom igång sen och var fin i alla gångarterna. Sen började vi med bommarna, hade 3 galoppbommar på ena långsidan, mittenbommen var upphöjd och de andra låg på marken, på andra långsidan var det en upphöjd bom. 
Det kändes lite sådär, ibland kändes det bra, vi kom in bra på bommarna med ett bra flyt och ibland kändes det bara som att jag flängde runt typ.. 
 
Men jag är i alla fall helt kär i Minta, så himla mysig och trevlig häst alltså, som jag sagt ett par gånger, men hon är helt underbar! Supermysig och supersnäll att hålla på med och rolig och mysig att rida. ♥ Snälla tomten? ;) 
Inte de bästa bilderna, då hon inte riktigt ville stå still när jag skulle fota, som ni ser på bilderna haha. Jag älskar att Minta varken går lektion innan eller efter jag rider, så jag kan ha mina grejer. 
Träns:  Hööks
Schabrak: JH collection, hööks. 
Lindor:Hööks
Boots: BR
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se