Loppisfynd

Bruna benskydd från equi-guard. Det är storlek full och jag tror de kan passa på Happy, för de är ganska breda, men ändå ganska korta. :) Köpte för 40 kr. 
 
Militär/mossgröna lindor. Köpte för 30 kr. 
 
Matchande schabrak till lindorna. Köpte för 50 kr. 
 
Svart schabrak, köpte för 50 kr. 
 
Ljusblåa lindor. Otvättade på bilden. 
 
Ljusblått schabrak också otvättat på bilden. Köpte det här tillsammans med lindorna för 200 kr. 
 
Rött John Whitaker schabrak som jag har velat ha jättelänge. Så snyggt! Köptes för 120 kr. :D Det här är favoritsaken jag köpte. 
 
 
 Nödvändigaste köpet: Benskydden till Happy
Köpet jag är mest nöjd med: Benskydden och whitaker-schabraket. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se