Hoppningen

Jag fick Ask TJOHO!!!!
När jag kom dit så stod det att jag skulle ha Bon Ami, och då frågade jag varför jag inte fick Ask och då var det för att Bon Ami inte hade gått något, men då sa mamma att hon kunde rida Bon Ami istället och då fick jag rida Ask. 
 
Det gick lite sisådär idag. 
Vi började med att rida fram och det gick väldigt bra, vi hade hela ridhuset för oss själva så det var jättekul att galoppera, lät Ask galoppera på lite och det var jättekul och det verkade han också tycka. 
 
Själva hoppningen gick sådär, min sits kändes jättedålig över hinderna och sen när jag skulle rida förbi kompisarna som stod på andra sidan så ville Ask springa dit, lite kompissjuk. ;)
Så det gick inte så jättebra att hoppa, har i alla fall film och då ser man att min sits inte var den bästa, hade inget bra tramp i stigbyglarna över hindret och då åkte mina skänklar bak litegrann. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se