Hoppning eller dressyr?

Jag har under alla år jag har ridit tyckt att hoppning har varit mycket roligare än dressyr, det  tycker jag väl fortfarande men jag tycker att dressyr är mer och mer roligt för varje gång jag rider. Förut tyckte jag inte att det var så kul, men nu när jag har lärt mig mer så blir det roligare. Dessutom är ju dressyren grunden i hoppningen. 
När det verkligen säger klick så är dressyr såå roligt. 
 
Idag ska jag i alla fall rida på ridskolan, hoppas hoppas hoppas att jag får Ask. Det är hoppning idag och jag skulle verkligen vilja hoppa Ask, han är så rolig att rida. Min moster, kusin och morfar ska kolla på, så jag ska be dom att filma. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se