Bra dag idag!

Dagen började med att jag gick till skolan, haha jag vet, konstigt på en lördag. Men vi hade öppethus idag, i 3 timmar, och det var verkligen en chilldag, hade bild två timmar sen en timme där man fick gå runt och göra lite allt möjligt, sen gå hem. Var faktiskt väldigt kul.
 
Och det bästa är att vi får vara lediga på måndag, så skönt och då kan jag åka till Thiesan på morgonen och då ska jag rida ut. Ska bli så skönt att slippa rida i mörker.
 
Efter skolan var jag i alla fall med Ida, och gud vad kul det var att träffa henne igen,för vi hade inte setts på nästan en månad. Vi hade i alla fall jättekul.
 
Har inga speciella planer för i morgon, men jag vill åka till hööks so bad, kolla på de nya sakerna och framför allt vill jag åka dit och köpa ett baucherbett.
 
Åhh vad jag saknar sommaren.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se