Nytt!

För ett par veckor sedan var jag på hööks, och köpte lite grejer, som jag glömt att visa, så tänkte göra det nu. 
 
Sidepull Claridge House®
Köpte ett sidepull till Thiesan, har bara ridit med det 1 gång så kan inte riktigt utvärdera. Kostar 399 kr. 
 
Grimma
Luddgrimma till Thiesan, ville köpa den för vad jag vet så har hon ingen luddgrimma och så är den väldigt gullig med hjärtan. Kostar 69 kr. 
 
Repgrimma
Köpte den här repgrimman bara för att det var veckans vara och den var 20 kr billigare. Har ridit med den en gång och det gick jättedåligt, för jag antar att Thiesan inte är så van att ridas med repgrimma. Kostade 29 kr när jag köpte den, men kostar 49 kr nu.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se